Search This Blog

Wednesday, October 20, 2010

"סיקריק" במעצר: מחולל מהומות סדרתי בירושלים

















מעצרו של אברהם-חיים חשין מראשי ארגון ה"סיקריקים" - מהווה מכה קשה לארגון הקנאי. לחשין - מיוחסות סדרת האשמות: מגניבת תיק משטרה ועד התנכלות סדרתית לחנות ספרים - על רקע מכירת ספרי הרב קוק. ומדוע הדיון שלו בהארכת מעצר מתעכב? בגלל הפסקת חשמל. מיוחד

הדיון בהארכת מעצרו של אברהם-חיים חשין, מראשי ה"סיקריקים", שנעצר הלילה (רביעי) בשכונת "מאה שערים" מתעכב בשלב זה, זאת בשל הפסקת חשמל בבית-המשפט.

במשטרה מתכוונים לבקש את הארכת מעצרו במספר ימים, וזאת מטעמים של השלמת החקירה ומסוכנתו הרבה.

חוקרי המשטרה מייחסים לחשין, שורת עבירות נגדם. בין-היתר, ישנה עדות של שוטר כי הוא ניפץ חלון ניידת. כמו"כ במשטרה טוענים כי חשין הוא זה שגנב תיק משטרתי מניידת באזור מאה שערים.

באירוע זה, כזכור, משטרת המרחב כולה התגייסה לטפל בסיפור, תוך העברת מסרים מאיימים ודרישה בלתי מתפשרת להחזרה מיידית של התיק.

דרך עסקני העדה החרדית, הוחזר התיק למשטרה, אולם שם הוחלט ללכוד את מבצעי הגניבה, שהביכה את המשטרה, לאחר שהתיק נשלף מתוך ניידת. גורם במשטרה טוען כי בידיהם ראיות הקושרות את חשין למקרה.

מנגד, בקבוצת ה"סיקריקים" טוענים הבוקר כי חשין נעצר בשל תלונות שהגיעו למשטרה מחנות ספרי "אור-החיים" במאה שערים, נגדה מנהלים ה"סיקריקים" מאבק בתקופה האחרונה.

חשין הוא אחד מראשי המאבק, ועומד בראש המוחים, המגיעים כמעט מידי יום אל מול החנות ומוחים על כך שהחנות מביאה תיירות אל שכונת מאה שערים, מוכרות בה נשים ונמכרים בה ספרי הרב קוק.

במסגרת המאבק נגד חנות הספרים, חלונות החנות מרוססות בקביעות, בימי שישי נכנסים עשרות רבות של מפגינים לחנות ומתבצרים במקום ומונעים מכירות ללקוחות, תוקעים חפצים ודבק בתוך מנעולי החנות פעם אחר פעם, ובכך מקווים להכניע את בעלי החנות לדרישותיהם.

יו"ר האיחוד הלאומי חבר-הכנסת יעקב כץ - כצל´ה, שכזכור הותקף בשכונת מאה שערים על ידי אותה קבוצה, מיהר הבוקר לברך על מעצרו של חשין, שהיה בין אלו שקראו לעברו קריאות גנאי במהלך ביקורו בשכונה.

כצל´ה כזכור הגיש תלונה במשטרה, שככל הנראה תצרף תלונה זו לרשימת התלונות והעבירות בהן חשוד חשין.

זאת אינה הפעם הראשונה בה נעצר חשין. בזמן המהומות והפלישה לבתי ´כולל פולין´ נעצר חשין כאחד החשודים בהפרות הסדר ופלישה לנכס שאינו בבעלותו

1 comment:

  1. לשלוח שוטרים בהמוניהם (כמו בימי ההתנתקות) למאה שערים ולשלוח את הנבלות האלה לכלא לשנים רבות או לחילופין לשולחם לאירן.

    נמאס כבר לראות אותם בעינים נמאס..............

    ReplyDelete