Search This Blog

Monday, August 22, 2011

Borough Park man beaten to near death to force get

















2 men were taken to the hospital after a severe beating that left them both near death. Police were called to a home on 18th Ave. and 50th Street in the Borough Park section of Brooklyn, were they found 2 men bound and beaten to near death.

Police say they do not believe that robbery was the motive for the attack. Sources are saying that several men were trying to force a get out of a man, after a period of time of refusing a get.

According to Jewish law if a husband refuses a get the wife is left chained, meaning she is unable to remarry until she recieves a get

Detectives from the NYPD’s 66th Precinct are currently on the scene investigating the incident.
------------------------------------------------------------
בורו פארק: סרבן גט ישראלי הוכה כשהוא כפות ונפצע קשה

גבר הוכה קשות הבוקר לאחר שכמה גברים נכנסו לביתו קשרו אותו לכיסא והיכו אותו מכף רגל ועד ראש, חברו שהיה גם שם הותקף, אך הצליח להתקשר לשומרים והצלה.

הוא הועבר לבית החולים ככל הנראה במצב קשה. התקרית אירעה ברחוב 50 בין השדרות 19 & 20 בבורו פארק. מדובר בישראלי שכפו עליו לתת גט.

4 comments:

  1. He should stop being stubborn and give his wife a get.

    ReplyDelete
  2. This was not a robbery, this was revenge against an individual who left Israel and refuses to give his wife a get.

    ReplyDelete
  3. אני באמת חושב שזה מכוער להציק ולמנוע גט מאשה שרוצה חירות.
    אבל אני גם חושב שזה מכוער לנכר ילדים מאבא שלהם.
    ואני גם חושב שזה מכוער להוציא מגבר חיוב מזונות שיותיר אותו עני ובלי סיכוי להשתקם. יש לקחת בחשבון את סגנון החיים שבו חיו בני הזוג מהחתונה ועד לפירוד. (לדעתי יש להשאיר לגבר סכום סביר ממשכורתו ע"מ שיוכל להשתקם, ובנוסף לדעתי אם הוא אברך אמיתי אסור להכריחו לצאת לעבוד רק משום שלגברת מתחשק יותר כסף).
    ואני גם חושב שזה מכוער להעביר ילדים על דתם כאשר האשה יוצאת לשאלה וילדיה נותרים כמובן בחזקתה.
    ואני חושב ויודע שיש עוד התנהגויות מכוערות.

    ולכן, בהיות ואני יודע שלגבר אין אפשרות חוקית להגן על עצמו מכל מיני תופעות מכוערות (אלא אם כן יש לו קשרים במאפיה) - לכן אני מתיר, בדוחק ובכאב גדול, למנוע גט עד שגם הגבר יזכה ביחס הוגן וסביר.

    ReplyDelete
  4. Was this a Mendel Epstein hit job?

    ReplyDelete