Search This Blog

Tuesday, February 21, 2012

Rabbi Suspected Of Sexually Assaulting Female Students


A principal of a haredi educational establishment and certified rabbi is suspected of sexually assaulting his female students, Ynet learned Tuesday. It is suspected that senior haredi leaders and politicians tried to keep the affair, which is now under police investigation, under wraps.

Earlier this week, a former student at a Central Israel establishment for girls filed a police complaint against the principal. The girl claimed he sexually harassed her, performed indecent acts on her and had non-consensual sexual relations with her.

She told investigators that the suspect performed similar acts on other students. Police learned that word of the affair is already circulating in the haredi community and that community leaders including politicians tried to keep it under wraps. Police are also keeping mum and refusing to comment at this stage.

A court recently banned the suspect, who had signed a letter of resignation, from entering the educational establishment's premises. The judges based their decision on photos, documents and other evidence supporting the allegations against him.
-----------------------------------------------------
חשד: מנהל מוסד חינוך חרדי תקף מינית תלמידות

המשטרה חוקרת פרשה שלפי החשד בכירים ופוליטיקאים חרדים ניסו להשתיק: מנהל מוסד חינוכי חרדי לבנות בשרון חשוד שתקף נערות. תלמידה לשעבר התלוננה שביצע בה מעשים מגונים וקיים עמה יחסי מין שלא בהסכמה. הוא התפטר

מנהל מוסד חינוכי ידוע במגזר החרדי, רב מוסמך, חשוד שביצע עבירות מין בתלמידות. כך נודע ל-ynet. לפי החשד, בכירים ופוליטיקאים חרדים ניסו להשתיק את הפרשה. היא נחקרת בחשאי במשטרת מחוז מרכז.

במוסד החינוכי המוכר מאוד באזור השרון לומדות בנות חרדיות. לפני כמה ימים התייצבה במשטרה נערה, תלמידה לשעבר, יחד עם אביה כדי להגיש תלונה נגד מנהל המוסד, רב מוסמך. לבני המשפחה לקח זמן רב לאזור אומץ כדי להגיש את תלונה.

גם במשטרה יודעים שאם יש ממש בחשדות, מדובר בפרשה גדולה, ולכן החקירה הופקדה בידי יחידת ההונאה המחוזית בראשותו של רב-פקד משה רגב. בימים האחרונים גבו החוקרים עדות מפורטת מהנערה, והיא סיפרה כי המנהל ביצע בה מעשים מגונים והטרדות מיניות, וקיים עמה יחסי מין שלא בהסכמה.

הנערה אמרה לחוקרים כי מעשים דומים ביצע המנהל גם בתלמידות נוספות, וכעת בודקת המשטרה את התלונה. למשטרה נודע כי המידע על המקרה פשט במהירות בתוך הקהילה החרדית, וגורמים בכירים בה - כולל פוליטיקאים - ניסו להשתיק את הפרשה, ללא הצלחה. גם במשטרת מחוז מרכז מעדיפים להשאיר את החקירה בערפל ולא למסור לפי שעה מידע
עליה.

לאחרונה אסר בית הדין על המנהל החשוד להיכנס לשטח המוסד החינוכי, והוא חתם על הסכם התפטרות. בית הדין קיבל את ההחלטה בעקבות תמונות, מסמכים וראיות המחזקות את הטענות נגדו.

"רבנים פעלו בשיטות הזויות, תיפתח תיבת פנדורה"

בית הספר שניהל הרב הוא בית ספר גדול בשרון, ולומדות בו כ-750 בנות. הורים אמרו כי הם חרדים לבנותיהם הלומדות בבית הספר, כיוון שהמעשים נעשו לכאורה במשך תקופה ארוכה. "מה שמפחיד הוא שרבים ידעו על המעשים המיוחסים למנהל, אבל אף אחד לא קם והתלונן. ניסו לסגור את הנושא הזה ולטאטא אותו מתחת לשטיח", אמרו.

עוד אמרו: "רבנים רבים וידועים ידעו על כך ופעלו בשיטות הזויות. גם כשהובאו בפניהם ראיות ועדויות כדוגמת מכתבי תלונות של נערות והודעות טלפוניות, הם העדיפו לטייח ובחרו להעבירו מתפקידו עד לסיום הבדיקה".

ל-ynet נודע כי מלבד התלונה שפוצצה את הפרשה הוגשה גם תלונה של תלמידה אחרת על-ידי פרקליט שמייצג אותה. לדברי גורמים המעורבים התלונות בפרשה לא הוגשו בתחנת המשטרה שבתחומי השיפוט שלה נמצא בית הספר, כיוון

שהמתלוננות לא סומכות על המשטרה שבתחום אחריותה בוצעו המעשים. זאת משום שלפני כשנה הוגשה תלונה, והמשטרה לא חקרה כראוי את הנושא וסגרה את התיק. במשטרה אישרו כי בעבר אכן הוגשה תלונה אך הוחלט לגנוז אותה.

מעורבים בפרשה אמרו כי אם הפרשה תיחשף במלואה, תיפתח תיבת פנדורה גדולה: "לא רק אותו יצטרכו לחקור, אלא גם אנשים שידעו ושתקו, גם מבית הספר, גם רבנים שישבו בכמה בתי דין וגם פוליטיקאים שאליהם קשור המנהל בקשר משפחתי".

1 comment:

  1. למה תמיד יופיע בכמה שיותר גדול **חרדי**, מה עם האחרים שעושים את זה?
    איפה השווין זכויות? אז ברור שגם אצל החרדים יש אנסים, שום מגזר לא מושלם.

    ReplyDelete