Search This Blog

Monday, September 24, 2012

סחיטה בפתק מחוץ למכון הליווי: "יש לי וידאו שלך"


פתק סחיטה מוצמד לשמשת המכונית, סמוך למכון הליווי. בני זוג מבאר שבע חשודים כי סחטו באיומים 11 גברים בדרום. הם נעצרו אתמול כשהיו בדרכם לעוד קורבן, ויובאו היום (ב') להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

פני כחודשיים, פתחו שוטרי היחידה המרכזית נגב בחקירה סמויה נגד בני הזוג, בעקבות תלונה של גבר שסיפר כי השניים איימו לחשוף את העובדה כי ביקר במכון ליווי אם לא ישלם להם כסף.
 
ל פי החשד, השניים - תושב הפזורה הבדואית בן 23 שמתגורר בעיר, וזוגתו, בת 26 - ארבו לקורבנות שביקרו במכוני ליווי בבירת הנגב ואספו עליהם פרטים אישיים, בהם מספר כלי הרכב שלהם, מקום מגוריהם וסדר יומם. לאחר מכן, הצמידו פתק על שמשת מכוניתם, ובו איום כי "יהרסו להם את החיים" ויחשפו את ביקורם במקום. על פי החשד, השניים סחטו מקורבנותיהם סכומים שנעו בין 10,000 ל-20,000 שקל.


רב פקד אורי אפללו, חוקר ביחידת סחיטת דמי חסות בימ"ר, סיפר כי "לפני כחודשיים התקבלה תלונה על סחיטה.

הסוחטים הניחו לקורבן פתק באוטו ואיימו שיפרסמו פרטים אינטימיים נגדו ויהרסו לו את המשפחה והבית. הקורבן יצר קשר עם הסוחטים ומכאן החלה מסכת איומים, במהלכה נדרשו סכומי כסף נכבדים". לדברי אפללו, חלק מהקורבנות הסכימו לשלם את הסכום שנדרש מהם.


החוקרים הגיעו לחומרי וידאו שצילמו השניים, ובמהלך חיפוש בביתם של בני הזוג, נתפסו ראיות נוספות. "במקרה הזה נאלצנו להגיע לכל הקורבנות", סיפר אפללו. "אנשים לא ששים לדווח, אך באמצעות התלונה הראשונה הגענו לקורבנות נוספים. על פי הידוע לנו, מהרגע שיצרו קשר עם הסוחטים, קיבלו הקורבנות טלפונים רבים של הפעלת לחץ. חלק מהם התרצו ושילמו, ייתכן שישנם נסחטים נוספים שלא ידוע לנו עליהם".

No comments:

Post a Comment