Search This Blog

Monday, January 13, 2014

לינור אברג'יל: "ישבתי מול נאנסות, וזה חזר"

לינור אברג'יל

"האנס הוציא סכין ואמר: 'תתפשטי'. הייתי משותקת. התחלתי לצרוח ואז הוא היכה אותי בפניי. צרחתי. חשבתי: 'זה הסוף שלי'. כשזה נגמר, אמרתי לו: 'עכשיו תראה לי שאתה באמת אדם טוב ותיקח אותי לרכבת, ואני לא אגיד לאף אחד מה קרה כאן'. ידעתי שאם אני אבכה הוא יהרוג אותי", כך משחזרת באומץ - מול המצלמה - מיס עולם לשעבר לינור אברג'יל את האונס האכזרי שחוותה לפני כ-15 שנה באיטליה, זמן קצר לפני שכבשה את פסגת האופנה הבינלאומית.

אברג'יל, שבשנים האחרונות חזרה בתשובה, התחתנה והפכה לאם לשלושה, השלימה בימים אלה את עריכת "המסלול של מיס עולם - סיפורה האמיתי של לינור אברג'יל", סרט תיעודי חושפני שבמסגרתו גם פגשה וליוותה נפגעות עבירות מין מכל העולם, בהן כוכבות הוליוודיות, וישודר בקרוב בערוץ 2 (רשת). "בצילומים גיליתי ש'תרבות המיידלע' נפוצה בכל העולם", היא מספרת ל"ידיעות אחרונות", "ההתייחסות לנשים בצורה מזלזלת סתם כי הן נשים".

בראיון המלא שמתפרסם היא שופכת אור על התהפוכות הרבות בחייה, מההתקרבות לדת ועד ההחלטה ללמוד משפטים. "הרצון ללמוד עריכת דין בא גם מתוך מה שקרה לי", היא אומרת, "אבל לא באתי כ'לינור הנוקמת'. עם זאת, כשישבתי מול נאנסות, זה חזר אליי. ממבט אחד אני יודעת לזהות מישהי שעברה הטרדה מינית".

- האדם שהורשע באונס שלך צפוי להשתחרר בקרוב מהכלא. את לא מפחדת?

"זה לא עושה לי כלום. יש כל כך הרבה אנשים ברחוב, שממנו אני לא מפחדת. אני בטוחה שדווקא איתי הוא יפחד להתעסק, כי הוא יודע שזה יחזיר אותו לכלא".

את בעלה, סוכן האמנים אורון כלפון, הכירה באילת לפני חמש שנים,

זמן קצר לאחר גירושיה מהכדורסלן הליטאי המוערך שרונאס יאסיקביצ'יוס (שאראס). "החתונה עם אורון", היא מתעקשת, "היא הראשונה שלי. מבחינתי, מעולם לא התחתנתי קודם 'באמת'. מבחינתי, שאראס היה אפיזודה שנעלמה מהחיים שלי. אותי היא לא מעניינת".

על החזרה בתשובה היא מספרת: "אני מרגישה שזכיתי שחזרתי בתשובה, לא ראיתי את האור ומלאכים. אני לא מובילת דת ולא נושאת דגל של מפורסמות שחוזרות בתשובה, זה כבד עליי. אני גם מרגישה מאוד נוח עם העבר החילוני שלי. גם מי שמתלבשת בג'ינסים צמודים יכולה להיות אדם טוב".
 

No comments:

Post a Comment