Search This Blog

Thursday, November 3, 2016

'תוקף הילדים' שכר את פרקליט הצמרת; חשד שניסה לשחד את חוקריו

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) את מעצרו של "תוקף הילדים מבני ברק", החשוד בתקיפת מספר ילדים בעיר, עד ליום שני. דבר מעצרו פורסם אמש לראשונה ב'בחדרי חרדים'. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קרובי משפחתו של החשוד שכרו את שירותיו של פרקליט הצמרת, עו"ד ששי גז, שייצג אותו בדיונים הבאים. 

כאמור, בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד ליום שני. נציג המשטרה אמר בדיון בבית המשפט כי בידי המשטרה ראיות למקרה תקיפה של ילד, אולם במהלך חקירתו של החשוד הוא הודה בארבעה מקרי תקיפה נוספים של ילדים בעיר. 

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בנוסף למעשים החמורים המיוחסים לו, על פי החשד בעת חקירתו ניסה החשוד לשחד את אחד החוקרים. 

לדברי פרקליטו בדיון, עו"ד עידן שני, מדובר בחשוד שהודה במעשים וקשר עצמו לאירועים תוך שהוא יודע לומר כבר אתמול והיום בבוקר שהובטחו לו הבטחות במהלך החקירה. "אם תודה יהיה לך קל יותר" אמרו לו החוקרים, כך לפי פרקליטו. 

כאמור, במהלך הדיון נטען כי הוא נחשד בניסיון למתן שוחד, שהציע לשוטר שישחרר אותו. 

פרקליטו טען עוד בדיון כי יש לשחררו ממעצר, בין היתר בגלל מצבו הנפשי: "אחד מהשניים, או שהוא הציע כסף לערבות, דבר שני זה מראה במי מדובר. הוא נשוי ובמצב פסיכיאטרי לא נעים ונוטל תרופות". 

השופטת רונית פוזננסקי כץ ציינה כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד בגין העבירות שבביצוען הוחשד, וכי מתקיימת עילה למעצרו", והאריכה את מעצרו עד ליום שני הבא. 

בנוסף, הורתה השופטת כי הפסיכיאטר המחוזי יכין חוות דעת ראשונית בעניינו לקראת הדיון הבא.

כפי שפורסם אתמול ב'בחדרי', בתקופה האחרונה הגיעו תלונות רבות על אדם שמפתה ילדים, נכנס איתם לחדרי מדרגות, חצרות בניינים וגינות ציבוריות, שם תוקף אותם. אולם, למרות הצטברות של תלונות רבות, באופן שערורייתי אף לא אחד מהם הגיש תלונה למשטרה, מה שאפשר לחשוד להמשיך להסתובב בחופשיות ברחבי העיר ולתקוף ילדים נוספים. 

בימים האחרונים, משפחתו של ילד קטן הגישה תלונה למשטרה ובעקבות כך גם נפתחה חקירה ונמסר תיאור החשוד ופרטים נוספים. לאחר פעילות מבצעית, נעצר החשוד והודה במקרים נוספים, וכאמור, מעצרו הוארך

No comments:

Post a Comment