Search This Blog

Monday, December 12, 2016

אישום חמור: נהג מונית ערבי תקף ילדה חרדית בת 13

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) בבית משפט השלום בעיר, כתב אישום חמור נגד נהג מונית ערבי שתקף ילדה חרדית במספר הזדמנויות. זיאד עוודאללה, בן 34 מירושלים, תקף את בת ה-13בתוך רכבו. פרקליטות מחוז ירושלים ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
על פי כתב האישום, הילדה שהמתינה בתחנת אוטובוס, נענתה להצעתו של עוודאללה לעלות לרכבו, ובמהלך הנסיעה ולאחריה הוא תקף אותה שוב ושוב.
כזכור, לפני כשבוע וחצי נעצר נהג המונית בחשד שתקף ילדה חרדית בת 13 בירושלים. שוטרים שפעלו בשעות הערב באזור שכונת הגבעה הצרפתית, הבחינו במונית החונה באופן מעורר חשד בחנייה צדדית.
הם הבחינו כי במונית נמצאת ילדה חרדית הישובה לצד נהג המונית. מתחקור ראשוני שערכו השוטרים במקום ומשיחה עם הילדה עלה החשד, כי הנהג הערבי תקף אותה, הוא עוכב ונחקר.
החקירה היסודית שנערכה בליווי גורמי רווחה גילתה, כי נהג המונית אכן תקף את הילדה החרדית בעת שאסף אותה ברכבו, וכן שהוא עשה זאת גם כמה שבועות קודם לכן, בערב יום הכיפורים.
תחילה הכחיש הנהג הערבי את העבירות שיוחסו לו, אך לבסוף, בהמשך חקירתו, הוא הודה בהן. לאחר שהוארך מעצרו, הוגש נגדו כאמור כתב אישום חמור בגין מעשיו הקשים.

No comments:

Post a Comment