Search This Blog

Tuesday, December 13, 2016

"הסב התוקף" תקף גם את בתו ו-2 נכדות נוספות

במסגרת חקירת "הסב התוקף" בן ה-76 תושב ירושלים בגין תקיפה חמורה שביצע בנכדתו - עם התקדמות החקירה הגיעו החוקרים ל-3 קורבנות נוספים, בהן בתו של החשוד ועוד שתיים מנכדותיו, שעל פי החשד ביצע בהן החשוד עבירות עת שהיו בגילאי 10-13.
עד כה ישנן 4 קורבנות, בתו של החשוד ו-3 מנכדותיו, אשר הגישו תלונות במשטרה.
מעצרו של החשוד הוארך אתמול (שלישי) על ידי בית משפט השלום בירושלים ב-7 ימים נוספים.
מהמשטרה נמסר כי לאור חומרת המעשים ומורכבות העבירות החקירה מנוהלת ע"י צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם במרחב ציון ומלווה מראשיתה ע"י הפרקליטות.
במשטרה ציינו כי החקירה המקצועית הובילה לאיתור עוד 3 נשים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד. הגעתן למשטרה של קורבנות העבירה והגשת התלונה בגין עבירות הקשות שבוצעו כלפיהן ע"י בן משפחה - הינה פועל יוצא של חקירה מקצועית ורגישה בדגש אל מול קורבנות העבירה, וזאת לשם איסוף מכלול הראיות וחשיפת המעשים הקשים המיוחסים לחשוד.
כזכור, הקשיש, המשמש כחזן ושליח ציבור בבית כנסת בירושלים, נעצר לפני כשבוע בחשד לביצוע מעשים חמורים בנכדתו מאז היותה בגילאי 11-12. הנכדה, כיום בת 19, היא שהתלוננה וסיפרה כי בהיותה ילדה ביצע בה סבה את המעשים החמורים.
מהמשטרה נמסר, "מהחקירה עולה כי במהלך הביקורים של הסב בביתה של בתו בירושלים בשבתות ובחגים, נהג להיכנס לחדרה של נכדתו בשעות הלילה ולפגוע בה. במסגרת החקירה קשר עצמו החשוד לעבירות המיוחסות לו וכן נבדק חשד כי פגע בבנות משפחה נוספות".

No comments:

Post a Comment