Search This Blog

Thursday, December 29, 2016

שני חזן חושפת: "עברתי התעללות מינית במשך 6 שנים"

בצעד אמיץ, חושפת לראשונה מלכת היופי לשנת 2012, הדוגמנית שני חזן, את ההתעללות המינית שעברה בתור ילדה ונמשכה שש שנים נוראיות.

בכתבת השער, שתתפרסם ביום ראשון הקרוב במגזין "מנטה", מספרת חזן בגילוי לב לעיתונאית חגית גינזבורג על הטראומה. "עברתי התעללות מינית כשהייתי ילדה, מגיל 8 ועד גיל 144, על ידי מישהו שהכרתי. זה גרם לי להמון דיכאונות, לא רציתי לאכול, לא רציתי להיות בכלל. אף אחד גם לא ידע, והתביישתי בזה". משתפת חזן.

חזן בת ה-24 שפרצה לחיינו כשקטפה את תואר מלכת היופי, הספיקה מאז להפתיע את כולם כשחשפה כישרון שירה על בימת "האקס פקטור" ולככב בשלל קמפיינים.
בראיון היא מספרת כי "בתור ילדה קבעתי לעצמי לו"ז של איש עסקים, רק לא להיות בסביבה שבה אני מרגישה את העצב והריקנות".

"היום אני מוקירה את הרגעים האלה, את התהומות האלה", היא מספרת ומוסיפה, "בזכות החוויות הנוראיות והקשות שעברתי בחיים אני יודעת מה להגיד לנערות כמוני, שיעזור להן לסלול לעצמן את הדרך החוצה".
ויש גם מסר אופטימי מפיה של חזן: "יכולתי לבחור בהרס העצמי. הרי בשנייה הקולות האלה יכולים להוריד אותך. היום אני בוחרת להדליק אור ולצאת משם".

No comments:

Post a Comment