Search This Blog

Monday, June 12, 2017

בעל משרד פרסום אנס עשרות נשים שעבדו תחתיו

המשטרה עצרה אתמול (א') תושב ירושלים החשוד בעשרות מקרי אונס ועבירות מין קשות בנשים אותן העסיק. החשוד הובא היום בפני בית המשפט אשר האריך את מעצרו של החשוד בשבוע ימים. 

במהלך השבועיים האחרונים ניהלה המשטרה חקירה סמויה בעקבות דיווח שהתקבל מעמותה שפנו אליה נשים שסיפרו כי עת שעבדו במשרד תקשורת בירושלים, כל אחת בתקופה נפרדת, נפגעו מינית קשות ונאנסו על ידי מעסיקן שעובד כיום כמנהל מוסד חינוכי לבנות במרכז הארץ. 

בהמשך ועם התקדמות החקירה, הגיעו החוקרים למספר נשים נוספות שהגישו תלונה במשטרה, לפיהן עולה מסכת של תקיפות מיניות קשות ומעשי אינוס בהן, וכל זאת תוך הפעלת לחצים ומניפולציות על מנת ליצור קירבה ובהמשך תוך איומים ביצוע פגיעות מיניות קשות. 

מהחקירה עולה כי החשוד, תושב ירושלים כבן 30, ניהל יחד עם שותפיו משרד תקשורת בירושלים. במסגרת ניהול המשרד העסיק נשים בתפקידי ניהול שונים, לרוב נשים צעירות, שעל פי החשד, העניק להן בשלב ראשון יחס אישי קרוב, תוך שמשלב אותן בישיבות ובדיוני המשרד ומתייחס אליהן כאל 'בנות טיפוחיו'. 

בהמשך וכעבור זמן מה, על פי החשד, נהג להשפיל אותן, להתנכל אליהן תוך שנוגע בגופן באיברים מוצנעים ובהמשך, לקח אותן לשירותים במשרדים ובמקומות שונים וביצע בהן עבירות מין קשות בהן מעשי סדום ואינוס. 
עוד עלה כי בחלק מהמקרים היה שולח את העובדים לביתם ודואג להישאר לבד עם אותה עובדת ואז מבצע בה את מעשיו. 

משהרגיש כי הן נרתעות ממנו החל, על פי החשד, לאיים עליהן שאם לא יעתרו לו יספר על כך לבעלים שלהן ולרבנים בקהילה ויבזה את שמן. 

חקירת המשטרה, המלווה מראשיתה על ידי הפרקליטות, נמשכת בדגש לאיתור מתלוננות נוספות שנפגעו על ידי החשוד. כמו כן, מהמשטרה נמסר כי מדובר בחקירה רגישה ומורכבת בשל העובדה שהחשוד פעל בתחכום ותוך הפעלת מניפולציות רגשיות במטרה להשיג קירבתן של הנשים ובהמשך לנצל זאת ולבצע בהן עבירות מין קשות, תוך איומים. 

No comments:

Post a Comment