Search This Blog

Wednesday, June 28, 2017

הוגש כתב אישום נגד אבינועם גרנות, "איש החינוך" שתקף תלמידי ישיבות טרמפיסטים

מי שניהל במהלך חייו מוסדות חינוך במגזר הכללי, בארץ ובחו"ל, מתברר לפי כתב האישום שהוגש נגדו היום (רביעי) כתוקף נערים.
מהאישום שפורט בבית משפט השלום בפתח תקווה נגד אבינועם גרנות, בן 69 מכפר סבא, עולה כי לפחות בארבע הזדמנויות שונות הוא עצר את רכבו בכניסה או ביציאה של העיר אלעד, והציע לתלמיד הישיבה שעמד שם לעלות לרכבו כ"טרמפ" למחוז חפצו.
במהלך הנסיעה הוא החל לתקוף, ללא רחמים, את הבחור שישב לידו - אף שבחלק מהמקרים ניסה המותקף להתנגד למעשיו. לפי פרקליטות מחוז מרכז, המאשימה, כשסיים לבצע את זממו, נהג גרנות להציע כסף לטרמפיסט המושפל.
כפי שכבר דווח ב"כיכר השבת", בנוסף לארבעת המתלוננים המוזכרים בכתב האישום החמור, תלויות ועומדות נגד גרנות כ-33 תלונות נוספות.
כעת, לאחר שנעצר לפני שבועיים וחצי בגין מעשיו, הוא כאמור מואשם בבית המשפט בעבירות החמורות שביצע בצעירים הלומדים בישיבות נחשבות בירושלים, בני ברק ואלעד. 
גרנות, שהשתתף בצעירותו בכיבוש המוצבים הסורים בגולן במלחמת יום כיפור, ניהל והקים במשך חייו בתי ספר ומיזמים חינוכיים בחולון ובעירו כפר סבא. כך גם עשה במקסיקו שם התגורר תקופה כחלק משליחות חינוכית.
בעשור הקודם הוא נבחר כחבר עיריית כפר סבא מטעם סיעה עצמאית, וכיהן כראש מנהל החינוך בעיר. הוא פרש מהחיים הפוליטיים לאחר כישלונו התמודדותו בבחירות לתפקיד ראש העירייה.

No comments:

Post a Comment